SILNIK
Rotax 900 ACE, 899 cm; czterosuwowy, rzędowy 3-cylindowy, 4 zawory na cylinder, elektroniczny wtrysk paliwa
moc: 90 KM
chłodzony cieczą w obiegu zamkniętym CLCS
elektryczny rozrusznik
elektroniczna przepustnica iTC
WYMIARY
Długość x szerokość: 3050 x 1180 mm
Masa własna: 191 kg
Ilość miejsc: 2/3
Ładowność: 205 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 30 l
Pojemność schowka: 28l
NAPĘD
system wspomagania sterowności przy małych obrotach silnika O.T.A.S.
pędnik ze stali nierdzewnej
WYPOSAŻENIE
iBR (Intelligent Brake and Reverse); elektronicznie sterowany hamulec i bieg wsteczny: hamulec hydrodynamiczny pozwala na zatrzymanie pojazdu na dystansie do 30 metrów krótszym niż pojazdy bez iBR, bieg wsteczny w połączeniu ze standardowym dla Sea-Doo systemem O.T.A.S. sprawia, że manewrowanie skuterem jest równie proste co parkowanie samochodu
Exoskel; konstrukcja Sea-Doo Spark to unikalny aluminiowy szkielet przestrzenny, który jest lekki i mocny oraz zapewnia unikalną stylistykę pojazdu. Wyjątkowe dla skuterów wodnych rozwiązanie to montaż podzespołów, kadłuba i pokładu do szkieletu za pomocą śrub: technologia Sea-Doo zapewnia szczelne połączenie, a cały pojazd można zdemontować w celu obsługi czy naprawy w mniej niż 30 minut
Polytec; nowe, stworzone przez Sea-Doo tworzywo sztuczne użyte do budowy kadłuba. Łączy polipropylen z długimi włóknami szklanymi dla uzyskania niskiej masy i wytrzymałości. Polytec można poddać recyklingowi, więc jest przyjazny dla środowiska
D-Sea-Bel; system rezonatorów i materiałów pochłaniających wibracje sprawia, że Sea-Doo to jedne z najcichszych skuterów wodnych na świecie
elektroniczny wyświetlacz wielofunkcyjny (16 funkcji)
sponsony stabilizujące
hak holowniczy
nakładka chłodząca rurę wydechową
stopień ułatwiający wchodzenie na skuter z wody